19. juni 2012

nailede den eksamen!

fucking nervøs. to veninder havde fået 02 lige inden mig. en fra et andet hold, som plejer at score 12, havde fået 7. en anden fra holdet var dumpet... jeg var  s y g t nervøs!
men jeg nailede den.
fy for helvete, hvor jeg nailede den!
vildeste dialog - og alle spørgsmål fik svar prompte.
jeg fik 7... og blev tilbudt job af sensor XD
efterfulgt af den vildeste ros. fuck, det var guld-feedback! det kunne et 12-tal aldrig have givet mig!
Citat: "Hvis ikke du lige havde fortalt mig, at du har fået fuldtidsjob - og hvis jeg havde en som kunne polere dig - så havde jeg ansat dig på stedet. Du skal komme langt. Du er dygtig. Virkelig dygtig. Jeg har været sensor i 16 år og læst 18 opgaver bare i år... jeg har aldrig læst en opgave, hvor der var så stor forståelse for, hvordan en virksomhed hænger sammen. Jeg kan se på dine spørgsmål, at du er klog. Jeg kan se at du tager fat på nogle store emner. Du er meget dygtig! Du skal nok komme langt!"
Tak, Thomas!
både sensor og Per fik da også en krammer - det skulle da ikke være for det ^^

jeg havde det så vildt igår - jeg var så høj hele dagen.
om aftenen havde jeg even overskud til at besvare en 100 Q's lang survey på tumblr - fordi jeg kunne og fordi jeg havde tid. vildt.

og først i aften gik det op for min mor, hvor stor en byrde Teko har været og hvor svært hele gættelegs-forløbet har været.
thank you. dearly.
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar