6. juni 2012

jeg har savnet mit kick!!!

fuck me, hvor har jeg (indset efter træning) savnet mit kick!
det var så hårdt og det var  s å  dejligt!

tog en prøvetime i centeret med deres crossfit. føhj, det var godt.
Sonny aka. Mr. DM I Bodybuilding kørte os hårdt igennem. dog kun en halv time, fordi vi alle sammen er begyndere. det var fint. jeg kunne dog sagtens have taget en runde mere...

fantastisk. men havde jeg spist mere idag, havde det været min første træning hvor jeg havde kastet op - konstant kvalme. aldrig har jeg stået så meget med hovedet ned af til en træning. y e h s !

måske er jeg også så overglad, fordi jeg ikke har trænet i en måned og virkelig frygtede hvor meget jeg havde mistet.
men det er slet ikke slemt (ser i morgen, hvor slemt det er :P )
Lille, som har været i mili i 4 mdr var ved at dø... han døde faktisk lidt.
jeg er ikke stolt af mig, fordi han havde det dårligt - men nu ved jeg at han er frisk på at lokke Mikkel til at lave os et sommer-abonnement, for vi kommer kun til træningen 4 gange om måneden. resten af tiden bliver brugt i skoven.

wuhu, al sløvhed og nederenhed kan jo bekæmpes med fysisk udmattelse ^^ remember that, Frekz!
im out! LoL!
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar